Selasa, 10 Februari 2009

I lOvE IsLaM

sEperti yang kite semua tahu bahawa setiap orang ade agama rasmi tersendri..camtu jugak ngan aku..aku berpegang pada pada satu..iaitu islam..kalo orang nak tahu la kan agama islam ni agama rasmi orang yang berpegang pada syariat Allah.Namun islam kini makin lame makin suram dan makin lemah..Korang xkesian ke??

jom lah kite bantu agama islam..ngok la kat Palestin tue..kesian tau..da macam ape da jadinyer..orang kite ni bukan nak amik ihtimam...senyap jer...sampaikan da hampir hancur bandar palestin tue...
Nape la zalim sangt org yahudi nie..Musuh die islam jer...Padahal org2 islam ni nak tegakkan ape yang hak..Itupon disalahkan..Tapi xpela..Setiap ape yang dilakukan itu telah Allah rancang...Tapi korang semua jangan luper la doakan rakyat2 org y lemah..sian dieorg...

Harapan aku sebagai seorang islam aku berharapan di mase zaman yang membangun nie aku harap orang2 semua ikut jalan yang lurus iaitu jalan yang ALLAH redhai..ketahuilah bahawa Allah itu xkan biarkan orang yang merosakkan agama islam dan ALLAh xkan bagi kehidupan 2 kali..

Bangun lah dan marilah2 same2 menuju jalan ilahi...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 


Design by: Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates